Scan & Herken in 5 stappen

Scan & Herken doet precies wat het zegt: facturen scannen en de inhoud herkennen. We leggen in 5 stappen uit hoe je zeeën van tijd bespaart.

Doet precies wat het zegt: facturen scannen en de inhoud herkennen. Handig voor zzp’ers en voor grotere ondernemingen zelfs onontbeerlijk.

Alle facturen handmatig overnemen in je digitale administratie is tijdrovend en vanaf nu volkomen onnodig. Hieronder leg ik in 5 stappen uit hoe je zeeën van tijd bespaart met onze module Scan & Herken:

1. Facturen stuur je, als je ze digitaal krijgt aangeleverd, eenvoudig door naar je persoonlijke account via [jouwsubdomein]-inkoop@factuurimport.nl.

2. Je opent Scan & Herken en kiest voor Verwerking. Klik op een factuur om deze te controleren en eventueel aan te vullen of klik rechtsboven op het vinkje om ze direct goed te keuren en in te boeken.

3. Kies na het openen van een factuur voor het tabblad Automatisch om regels in te stellen waaraan de factuur moet voldoen om volledig automatisch ingeboekt te worden

4. Krijg je facturen per post? Scan ze in met de mobiele app van Workspace of maak een foto en stuur ze naar je account om te verwerken.

5. Wordt een factuur niet volledig herkend? Corrigeer dan de gegevens en Workspace zal bij iedere volgende scan beter ‘leren’ wat er op de factuur staat.

Geniet van de tijd die overblijft na het inboeken van je facturen!

Nog geen account bij Workspace? Klik hier om je gratis proefperiode te starten.