Kansen doen zich soms ook onverwacht voor. Met onze snelle invoer spring je overal op in.
Weten wie je website bezoekt en waar ze naar kijken? Stel jouw criteria in en ontvang automatisch bruikbare leads.
Door onze handige widgets zie je meteen de prestatie van je medewerkers en de groei in klanten.
Bekijk en vergelijk de succesratio en groei tussen verschillende klantgroepen of saleslijsten.
Weten wie je website bezoekt? Waar ze naar kijken en hoe lang? Workspace herkent leads en registreert ze voor je.
Je kunt zelf bepalen aan welke criteria websitebezoekers moeten voldoen om als lead te worden toegevoegd.
Leads kunnen automatisch aan saleslijsten worden toegevoegd zodat verkopers direct aan de slag kunnen.
Kies artikelen uit je bestand, voeg standaardwerkzaamheden toe of gebruik lose regels - allemaal binnen enkele klikken.
Je organisatie heeft een eigen identiteit en bijpassende huisstijl, dus wil je dat je offerte dat ook uitstraalt.
Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.
Een succesvol salestraject start met duidelijkheid over wie welke taken uitvoert bij het opvolgen van een lead. Plan taken voor jezelf of collega’s, zo uitgebreid of beknopt als je wilt.
Maak je via de salesfunnel taken aan, dan worden die taken in je to-dolijst overzichtelijk gegroepeerd per lead. Zo is iedereen op de hoogte van de activiteiten bij een prospect.
Snel kunnen zien hoe goed verkopers het doen, wat de conversie is en welke klantgroepen het meest succesvol benaderd worden.
Altijd duidelijk wat de groei per maand is, zodat je snel kunt bijsturen waar dat nodig is.
Zoveel saleslijsten aanmaken als je wilt om klanten in te delen naar salesmedewerker of doelgroep.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Direct bij het openen van een saleslijst een beknopt overzicht zien van de percentuele groei in prospects.
Zoveel verschillende websiteprofielen toevoegen om van elke site de bezoekers te registreren en identificeren.
Integratie met Projecten & Uren: Een geaccepteerde offerte met één kik omzetten naar een project.
Bezoekers registreren en identificeren volgens door jou gestelde voorwaarden voor marketing- of analysedoeleinden.
Bekijk de zelf samengestelde saleslijst op de manier die jij wilt: in een lijstweergave of kolomweergave.
Via het klantenportal of het web kan de klant de offerte bekijken, downloaden, accepteren of weigeren.
Bespreek de offerte tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Benut je tijd optimaal door met onze slimme agenda afspraken te maken met klanten of collega’s. Nodig ze eenvoudig uit of laat de reistijd automatisch berekenen.
Voeg zoveel voertuigen toe als je wilt en registreer de kilometers die je aflegt naar een sales call. Registreren doe je achteraf of natuurlijk met onze mobiele app via GPS.
Eigen interactieve overzichten maken met je leadgegevens uit Workspace? Dat kan met de module Gegevensbeheer, waarin je gemakkelijk dynamische sheets samenstelt.