

Maak zoveel adressen en contactpersonen als nodig.
Klik eenvoudig door naar allerlei zaken die bij de relatie horen.
Direct toegang tot alle bestanden uit Workspace die bij de relatie horen.
Start een chat met een relatie of bespreek een sales call met een collega.
De bezoekers van je website kunnen eenvoudig een chat starten.
Bepaal zelf wie er binnen welke openingstijden vragen zal beantwoorden.
Sta altijd en overal voor je klanten klaar met onze mobiele apps.
Stel acties in om je bezoekers uit te nodigen tot het starten van een chat.
Genereer vanuit een chatgesprek met één klik een support ticket.
Via hun eigen klantenportal kunnen klanten openstaande facturen inzien en betalen, of offertes accepteren en ondertekenen.
Ook kunnen klanten via jouw artikelbestand verkooporders plaatsen en werkzaamheden aanvragen.
Laat de klant eenvoudig support tickets of een bug inschieten via de ingebouwde bugtracker en communiceer via de klantenportal.
2144
|
588
|
210
|
144
|
Relaties gemaakt
|
Afspraken gepland
|
Leads verwerkt
|
Chats gestart
|
De klant optimaal van dienst zijn, dat is wat je wil. Daarom komt bij het opnemen direct het relatieprofiel in beeld.
Wie er belt, wie opneemt, wat er is besproken en hoe lang het gesprek duurt - alles wordt overzichtelijk bijgehouden.
Wordt het gesprek voortgezet door een collega? Schakel moeiteloos door en je collega ziet alle informatie op zijn of haar scherm.
Met de pakketten Projecten & Uren, Administratie of de module Abonnementen en klok en factureer je alles in een handomdraai.
Voer een afspraak in en voeg een collega of relatie toe, registreer reistijd en maak notities. Handig: plan agenda-items voor collega’s.
Met het pakket Projecten & Uren maak je to-do's, plan je werkzaamheden en klok je gewerkte uren.
Afspraken maken doe je niet alleen achter je bureau. Daarom heb je op ieder apparaat toegang tot je agenda.
2144
|
588
|
210
|
144
|
Relaties gemaakt
|
Afspraken gepland
|
Leads verwerkt
|
Chats gestart
|
Ontvang zowel algemene aanvragen als specifiek aan een medewerker gerichte e-mails.
Stelt een klant een vraag of wordt er een probleem gemeld? Zet de e-mail eenvoudig om in een support ticket.
Advies aan een collega vragen over een e-mail? Start vanuit hetzelfde scherm met één klik een chatgesprek.
Met onze mobiele apps voor iOS en Android ontvang en beantwoord je e-mail van klanten waar je maar wil.
Kies artikelen uit je bestand, voeg standaardwerkzaamheden toe of gebruik lose regels - allemaal binnen enkele klikken.
Je organisatie heeft een eigen identiteit en bijpassende huisstijl, dus wil je dat je offerte dat ook uitstraalt.
Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.
Bij het maken van een afspraak kun je collega’s uitnodigingen sturen die ze kunnen accepteren of weigeren.
Al een relatiebestand? Upload met onze template dan eenvoudig en snel je relaties in Workspace.
Bespreek de voortgang of afhandeling van een ticket met collega’s gemakkelijk via de chatfunctie.
Een onbeperkt aantal adressen invoeren, notities eraan toevoegen, overzichtelijk aangegeven op de kaart.
Zoveel verschillende templates maken als je wilt, eenvoudig te beheren en toe te passen bij elke nieuwsbrief.
Een geaccepteerde offerte met één kik omzetten naar een project en de offerteregels direct overnemen.
Direct op je scherm notities bijhouden om later na te kijken of te bespreken met collega’s.
Duur van het gesprek omzetten naar een werkzaamheid en deze binnen enkele klikken toevoegen aan een factuur.
Niet alleen alle informatie van je klanten, maar ook een overzichtelijk bestand met alle personeelsinformatie, inclusief roosters, contracten en vakantie-/verzuimdagen.
Beheer ook het traject dat voorafgaat: Laat geen verkoopkans onbenut en stel je eigen workflows samen. Speciaal ontwikkeld voor managers én verkopers om alles uit een lead te halen.
Eigen interactieve overzichten maken met je relatiegegevens uit Workspace? Dat kan met de module Gegevensbeheer, waarin je gemakkelijk dynamische sheets samenstelt.