Workspace modules; krachtig en veelzijdig

Breid uw account uit met onze modules

Afspraken
Altijd een strakke planning met onze agenda waar je slimme afspraken maakt met collega's en uitnodigingen verstuurt.
Meer informatie
Taken
Getting things done: Met onze takenlijst vergeet je nooit meer een to-do en houd je collega's scherp door taken voor ze in te plannen.
Meer informatie
Abonnementen
Onze nieuwe krachtpatser: Er is geen abonnement dat je niet met deze module kunt samenstellen en bijhouden. Dat beloven we.
Meer informatie
Artikelbeheer
Je zorgvuldig samengestelde assortiment en alle artikeldetails in een helder overzicht, altijd gemakkelijk te offreren en factureren.
Meer informatie
Ritregistratie
Nauwkeurige en overzichtelijke registratie van zakelijke kilometers en voorrijkosten, zowel via het web als op basis van GPS.
Meer informatie
Incasseren
Makkelijk voor je onderneming en makkelijk voor je klanten: facturen veilig laten betalen via automatische incasso.
Meer informatie
Sales
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het binnenhalen van klanten een peulenschil door ons slimme leadmanagement.
Meer informatie
Offertes
Begin je verkoopproces met een professionele offerte, binnen enkele minuten samengesteld in je eigen huisstijl en direct te versturen.
Meer informatie
HRM
De informatie van je personeel beheren was nog nooit zo makkelijk: direct inzicht in de stand van zaken en eenvoudig medewerkers toevoegen.
Meer informatie
Gegevensbeheer
Eenvoudig sheets samenstellen met gegevens uit je Workspace-account, online te delen met klanten of collega’s.
Meer informatie