Bespreek items met collega’s via onze geavanceerde chatfunctie. Offline? Ontvang automatisch een e-mail.
Tot in detail bepalen welke gebruiker wat mag aanmaken, inzien, versturen of inboeken - en altijd aanpasbaar.
Overzicht van al je klanten met hun basisgegevens. In te zien vanuit elke module in Workspace.
Direct na het inloggen een beknopt maar helder overzicht dat je zelf kunt samenstellen met onze widgets.
Ook onderweg aan de slag in Workspace met onze uitgebreide mobiele apps voor iOS en Android.
Met 10GB opslagruimte hoef je je niet druk te maken over het aantal documenten dat je in Workspace maakt.
Nooit meer zoeken: overal in Workspace een zoekterm ingeven en direct alle mogelijke resultaten inzien.
2 gebruikers inclusief en de mogelijkheid om een onbeperkt aantal gebruikers toe te voegen.
Houd het overzichtelijk: alleen notificaties ontvangen bij wijzigingen in voor jou belangrijke items.
Bij elk item een notitie maken van belangrijke zaken, zoveel je wilt en met opmaak voor nog meer overzicht.
Altijd op de hoogte met onze slimme notificaties. Ontvang ze via web, native app of mobiele app.
Altijd kunnen inzien wat er met een document is gebeurd in Workspace, compleet met naam, datum en tijdstip.
Met enkele klikken een relatie toevoegen door gegevens uit de KvK-database automatisch in te laden.
Meer structuur aanbrengen in je relatiebestand: maak verschillende groepen aan.
Gegevens van je relaties tot in het kleinste detail opslaan en beheren, en toch in één oogopslag inzien.
Al een relatiebestand? Upload met onze template dan eenvoudig en snel je relaties in Workspace.
Zoveel contactpersonen aanmaken als je wilt en ruimte voor zeer gedetailleerde contactinformatie.
Een onbeperkt aantal adressen invoeren, notities eraan toevoegen, overzichtelijk aangegeven op de kaart.
Maak een diagram van de relaties tussen verschillende bedrijven en wissel eenvoudig tussen accounts.
Bekijk in één oogopslag alle items uit Workspace die bij een relatie horen en open ze daar direct.
Met 10GB opslagruimte kun je zonder moeite allerlei documenten en bijlagen toevoegen aan een relatie.
Op zoek naar een specifieke relatie? Gebruik de algemene snelzoekfunctie of kies één van de handige filters.
Leads uit het pakket Sales automatisch toevoegen aan je relatiebestand om er direct mee aan de slag te gaan.
Voer gegevens in voor marketingdoeleinden en bepaal of de relatie wordt toegevoegd aan een nieuwsbrief.
Automatische meldingen en meteen zien met wie je weer contact moet opnemen - dat zorgt voor sterke relaties.
In één oogopslag zien wat het verschil in omzet is voor geselecteerde klanten en periodes.
In één keer gegevens van meerdere relaties updaten doe je met onze batchfunctie. Makkelijk en snel!
Deel je relaties in op prioriteit en zorg ervoor dat al je relaties de aandacht krijgen die ze verdienen.
Met één klik eenvoudig in de agenda een tijdvak of tijdstip selecteren en direct een afspraak invoeren.
Selecteer bij het maken van een afspraak een relatie en het adres wordt automatisch toegevoegd.
Direct vanuit de afspraak uitnodigingen versturen naar relaties en collega’s om sneller te plannen.
Altijd up-to-date door de draadloze synchronisatie via CalDAV tussen telefoon en webapplicatie.
Automatische calculatie van de reistijd bij de afspraak, aan de hand van het adres dat hoort bij de geselecteerde relatie.
Keuze tussen maand-, week- en dagweergave in de agenda voor het overzicht dat je het prettigst vindt.
Collega’s toegang geven tot het aanmaken en/of inzien van je agenda, zodat er afspraken voor je gepland kunnen worden.
Bij het maken van een afspraak kun je collega’s uitnodigingen sturen die ze kunnen accepteren of weigeren.
Adressen uit het relatiebeheer selecteren bij de afspraak op basis van ingevoerde gegevens bij de relatie.
Klanten met één klik inloggegevens toesturen of ze standaard bij het aanmaken van een relatie toegang geven.
Een eigen introductietekst invoeren en zo klanten welkom heten op het klantenportal van jouw account.
Direct vanuit de afspraak uitnodigingen versturen naar relaties en collega’s om sneller te plannen.
Laat klanten hun offertes inzien zodat ze deze direct online kunnen accepteren, eventueel met een handtekening.
Integratie met Verkoop & Handel: Klanten kunnen zelf bestellingen plaatsen aan de hand van je artikelbestand.
Integratie met Projecten & Uren: Via het klantenportal kunnen klanten zelf werkzaamheden inschieten.
Problemen laten inschieten via de bugtracker en klanten eenvoudig op de hoogte houden van de voortgang.
Gemakkelijk een script op je website plaatsen om klanten via chat contact op te laten nemen.
Overzichten van facturen en offertes inzien en downloaden, via de webapplicatie of onze mobiele apps.
Een chat ontvangen en hiervan met één klik een ticket maken. Vervolgens direct toewijzen aan de juiste medewerker.
Vanuit een e-mail meteen een ticket aanmaken waar de juiste medewerker mee aan de slag kan gaan.
Klanten kunnen via hun klantenportal tickets inschieten. Houd ze via statuswijzigingen eenvoudig op de hoogte.
Tijdens een telefoongesprek (met onze VoIP-koppeling) direct een ticket aanmaken en voor afhandeling toewijzen.
Tickets zelf invoeren en toewijzen aan de juiste medewerker koppelen. Ontvang berichten over de voortgang.
Gaat het ticket om een probleem dat verholpen moet worden? Met één muisklik zet je het om naar een bug.
Altijd inzicht in wie het ticket in behandeling heeft en via automatische statuswijzigingen is de klant up-to-date.
Bespreek de voortgang of afhandeling van een ticket met collega’s gemakkelijk via de chatfunctie.
Automatische statuswijzigingen zodat het altijd duidelijk is wanneer de klant op de hoogte gehouden moet worden.
Direct in beeld naar welke collega je kunt doorschakelen, met één klik het gesprek doorzetten naar de juiste persoon.
Voer ook achteraf in wie je hebt gesproken, hoe lang het gesprek duurde, wat er is besproken en maak eventueel notities.
Overzicht van alle aspecten van een gesprek, automatisch bijgehouden en altijd toegankelijk.
Duur van het gesprek omzetten naar een werkzaamheid en deze binnen enkele klikken toevoegen aan een factuur.
Tijdens het gesprek altijd toegang tot alle informatie die bij een relatie hoort om de klant optimaal van dienst te zijn.
Direct op je scherm notities bijhouden om later na te kijken of te bespreken met collega’s.
Een telefoongesprek meteen omzetten naar een ticket dat toegewezen kan worden aan de juiste medewerker.
Bespreek met collega’s de afhandeling van een telefoongesprek met alle informatie direct bij de hand.
Je VoIP-dienst aan Workspace koppelen en profiteren van veel voordelen, zoals gespreksregistratie en snel doorschakelen.
Je VoIP-dienst aan Workspace koppelen en profiteren van veel voordelen, zoals gespreksregistratie en snel doorschakelen.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Integratie met Handel & Verkoop: Direct vanuit je artikelbeheer producten toevoegen aan de offerte.
Na het afronden van de offerte meteen e-mailen aan de klant. Altijd op de hoogte via ‘Verstuurde mail’.
Via het klantenportal of het web kan de klant de offerte bekijken, downloaden, accepteren of weigeren.
Is de klant akkoord, dan kan de offerte online direct geaccepteerd worden en kan de klant daar een handtekening plaatsen.
Met één klik de offerte downloaden en opslaan op je eigen apparaat of print de offerte en verstuur hem per post naar de klant.
Nagenoeg dezelfde aanvraag binnengekregen? Dupliceer met één klik de offerte om deze opnieuw te versturen.
Bespreek de offerte tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Genereer je geen werkzaamheden, project of verkooporder, dan kun je ook meteen vanuit de geaccepteerde offerte een factuur genereren.
Regels van een geaccepteerde offerte direct omzetten in werkzaamheden waarbij uren geregistreerd kunnen worden.
Een geaccepteerde offerte met één kik omzetten naar een project en de offerteregels direct overnemen.
Worden de producten op de offerte op een order geplaatst, dan zet je de offerte eenvoudig om naar een verkooporder.
Na goedkeuring van de offerte handmatig of automatisch een bevestiging versturen van de opdracht.
In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke offerte toegekend moet worden.
Voordat je de mailing naar klanten verstuurt, eerst een voorbeeld aan een zelf te kiezen e-mailadres versturen.
Stel adreslijsten samen voor verschillende doelgroepen en voeg ze gemakkelijk toe bij het versturen van de nieuwsbrief.
In je relatiebestand aanvinken of de klant opgenomen moet worden in het adressenbestand of juist niet.
Zoveel verschillende templates maken als je wilt, eenvoudig te beheren en toe te passen bij elke nieuwsbrief.
Overzicht van alle mailings die verstuurd zijn via Workspace, wanneer dit gebeurd is en wat de inhoud was.
Een nieuwsbrief naar alle debiteuren of crediteuren versturen? Laad ze in één keer in met een druk op de knop.
Eenvoudig en snel een script plaatsen op je website om klanten op een laagdrempelige manier contact te laten opnemen.
Zelf bepalen welke supportmedewerkers beschikbaar zijn om chatgesprekken met klanten te voeren.
Is een supportmedewerker offline of niet in staat een chat te beantwoorden, dan ontvangt hij of zij automatisch een e-mail.
Documenten of afbeeldingen ontvangen en versturen in chatgesprekken, direct te openen via web of in de mobiele app.
Automatisch online zijn op de door jou gekozen tijden zodat klanten een chatgesprek kunnen starten.
Elk chatgesprek wordt opgeslagen en in een overzicht geplaatst zodat gesprekken later kunnen worden ingezien.
Professionele facturen opstellen in je eigen huisstijl, met logo, achtergrond, kleurgebruik en indeling.
In een handomdraai een professionele factuur samenstellen door artikelen, uren, verkooporders of losse regels toe te voegen.
Duidelijk overzicht van openstaande facturen met de mogelijkheid direct een herinnering te versturen aan de klant.
Voorwaarden bepalen waaronder er bij overschrijving van de betalingstermijn een automatische herinnering wordt verstuurd.
Eenvoudig zelf de opbouw en teksten bepalen van e-mails die bij een factuur gestuurd worden.
Je eigen huisstijl doorvoeren bij het versturen van e-mails met facturen, zoals logo, kleurgebruik en indeling.
Op diverse manieren een betaling registreren en aangeven of het een deelbetaling betreft en hoe het bedrag is betaald.
Extra diensten of producten geleverd? Zet kostenregels klaar en laat ze automatisch toevoegen aan de volgende factuur.
Na het afronden van de factuur meteen e-mailen aan de klant of downloaden, printen en versturen per post.
Een afgeronde factuur niet direct verzenden maar voor een later moment inplannen door een datum en tijd in te voeren.
Direct vanuit de factuur een pakbon genereren om bij het te versturen pakket te voegen.
Diverse financiële rapportages eenvoudig te samen te stellen, op te slaan en te downloaden als pdf.
Nagenoeg dezelfde factuur versturen? Dupliceer met één klik de factuur om hem eventueel aan te passen en te verzenden.
Kies uit verschillende widgets om direct bij het inloggen een duidelijk overzicht van je facturatie te zien.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Handmatig een creditfactuur aanmaken of direct vanuit de te corrigeren factuur genereren met één klik.
Integratie met Projecten & Uren: Gewerkte uren toevoegen aan een factuur of direct vanuit de werkzaamheid factureren.
Integratie met Projecten & Uren: Direct vanuit een afgerond project een factuur genereren en (ingepland) versturen.
Integratie met CRM: Direct vanuit een geaccepteerde offerte een factuur genereren en versturen naar de klant.
Integratie met Verkoop & Handel: Een verkooporder zet je eenvoudig en snel om naar een factuur.
Bespreek de factuur tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Is de klant de factuur kwijtgeraakt of is de factuur niet goed aangekomen? Verstuur hem opnieuw met één klik.
In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke factuur toegekend moet worden.
Via het klantenportal of het web kan de klant de factuur inzien, downloaden en natuurlijk betalen met iDEAL.
Met een websiteprofiel bij Mollie klanten snel, eenvoudig en veilig je facturen met iDEAL laten betalen.
Geen facturen meer handmatig downloaden en opslaan; de Dropbox-koppeling zorgt hier automatisch voor.
Periodiek dezelfde producten of diensten leveren? Stel terugkerende facturen in en kies zelf of ze automatisch verstuurd worden.
Op diverse manieren een betaling registreren en aangeven of het een deelbetaling betreft en hoe het bedrag is betaald.
Altijd een overzicht van openstaande facturen, vervallen facturen en betaaldata.
Upload een scan of foto van een factuur en laat Scan & Herken automatisch de informatie uitlezen.
Voer handmatig een inkoopfactuur in en voeg zelf een scan of foto van de inkoopfactuur toe in Workspace.
Eenvoudig en op een efficiënte manier de regels overnemen met onze functie waarbij ze altijd in beeld blijven.
Altijd op de hoogte van betalingen die nog gedaan moeten worden door het overzicht van openstaande facturen.
Kies uit verschillende widgets om direct bij het inloggen een duidelijk overzicht van je inkoopfacturen te zien.
Bespreek een inkoopfactuur tijdens het invoeren of betalen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Forward facturen direct vanuit je mailbox naar Workspace om ze daar handmatig of via Scan & Herken te verwerken.
Mogelijkheid om te kiezen of de btw per factuurregel berekend moet worden of over het totaalbedrag van de factuur.
Met de handige filters in het hoofdmenu kies je zelf vanuit welk overzicht je aan de slag gaat.
Diverse financiële rapportages eenvoudig te samen te stellen, op te slaan en te downloaden als pdf.
Stel regels in waaraan een inkoopfactuur moet voldoen om na herkenning volledig automatisch ingeboekt te worden.
Facturen in pdf- of jpg-formaat uploaden in Workspace om ze daarna met Scan & Herken te verwerken.
Forward facturen direct vanuit je mailbox naar Workspace en laat ze door Scan & Herken uitlezen.
Maak een foto met onze mobiele app voor Android of iOS en de factuur staat direct klaar om te verwerken.
Eenvoudig en laagdrempelig een factuur bespreken of een vraag stellen via onze geavanceerde chatfunctie.
Even geen gelegenheid om de factuur te verwerken? Pauzeer de verwerking dan om er later mee verder te gaan.
Regels of stukken tekst op de factuur selecteren en eenvoudig op de juiste plaats zetten voor een snelle verwerking.
Niet alleen inkoopfacturen maar ook verkoopfacturen uploaden, doorsturen of scannen en laten herkennen.
Gratis een onbeperkt aantal documenten (in- en verkoopfacturen) laten herkennen of automatisch laten inboeken.
Upload al je facturen in één keer en maak ze daarna eenvoudig klaar voor verwerking.
Meteen tijdens het inboeken van facturen artikelen toevoegen aan je bestand of de voorraad bijwerken.
Bij je bank de bij- en afschrijvingen downloaden en deze toevoegen aan Workspace om betalingen te registreren.
De bijbehorende factuur met één klik aan de hand van een bij- of afschrijving als ‘Betaald’ markeren in Workspace.
Aan de hand van de factuurnummers en bedragen suggesties in beeld krijgen van bijbehorende openstaande facturen.
Transacties van alle grote banken kunnen probleemloos worden verwerkt in Workspace met onze uploadfunctie.
Met een actieve boekhoudkoppeling worden geregistreerde betalingen automatisch of handmatig gesynchroniseerd.
Behalve op een inkoop- of verkoopfactuur kunnen transacties ook geboekt worden op de bijbehorende grootboekrekening.
Integratie met CRM: Met één klik een offerte omzetten naar een project inclusief werkzaamheden en/of artikelen.
Ieder teamlid een rol toewijzen die zelf in te vullen is, zodat de werkverdeling voor iedereen duidelijk is.
Eenvoudig gebruikers van hetzelfde account selecteren en als teamlid toevoegen aan het project, eventueel met verschillende rechten.
Doelstellingen of mijlpalen aangeven en de bijbehorende werkzaamheden hierop aan laten sluiten door een doelstelling te selecteren.
Altijd inzicht in de voortgang van het project door het bekijken van de tijdlijn die makkelijk in en uit te zoomen is.
Bij het openen van het project direct een beknopt overzicht van de facturatie, inkoop, marge en begrote en gewerkte uren.
Met één klik een overzichtsrapportage genereren van het geselecteerde project met alle relevante informatie.
Integratie met Administratie: Direct vanuit een afgerond project een factuur genereren en (ingepland) versturen.
Werkzaamheden kunnen worden gekoppeld aan een project om meer structuur aan te brengen en uren te klokken.
Werkzaamheden, artikelen, gereden ritten, in- en verkoopfacturen, offertes en verkooporders kunnen allemaal gekoppeld worden.
Aangeven hoeveel uur er aan het project besteed zouden moeten worden en dit met de widgets in de gaten houden.
Met de handige filters in het hoofdmenu heb je altijd het overzicht in beeld dat je nodig hebt om aan de slag te gaan.
Altijd een overzicht van lopende projecten, deadlines en ruimte voor nieuwe projecten in de kalender.
Binnen het team de projectvoortgang bespreken, vragen stellen, meetings plannen - allemaal via de chatfunctie.
Een project markeren als intern of juist in opdracht voor een klant, die je gemakkelijk uit je relatiebestand selecteert.
Bepaal per medewerker het uurtarief, de kostprijs en de prioriteit in tariefselectie en bekijk de marge op verkochte uren.
Selectiefuncties, statistieken en controle: eenvoudig uren laten accorderen door een aangewezen gebruiker.
Standaardwerkzaamheden of templates instellen om zo eenvoudig en snel uit het bestand een werkzaamheid toe te voegen.
Klik op het icoon in de blauwe balk om direct een werkklok te starten en achteraf de gegevens in te voeren.
Via een geopende werkzaamheid in het menu ‘Werkklokken’ een klok starten als je de werkzaamheid in behandeling neemt.
Klik op de groene plus in het overzicht om direct een werkklok te starten en achteraf de gegevens in te voeren.
In de aangemaakte werkzaamheid handmatig achteraf aangeven hoe veel uur je aan de werkzaamheid besteed hebt.
Aangeven of de werkzaamheid in opdracht van een klant moet worden uitgevoerd of intern ten uitvoering moet worden gebracht.
Via het overzichtsscherm met een enkele klik een werkzaamheid toevoegen en later de details invoeren.
Altijd een overzicht van openstaande en afgeronde werkzaamheden en de geklokte uren daarbij.
Werkzaamheden eenvoudig en snel invoeren via de agenda; afhankelijk van rechten ook voor collega’s in te voeren.
Genereer eenvoudig rapportages over facturabele werktijden en de verdeling van uren over klant en medewerker.
Integratie met Administratie: Kies een facturatieprofiel en factureer eenvoudig vanuit het overzicht.
Integratie met Administratie: Bepaal of de werkzaamheid tegen een vaste prijs, uurtarief of niet gefactureerd moet worden.
Wanneer de begrote of geklokte uren minder zijn dan de verkochte uren, worden de laatste in rekening gebracht of afgeschreven.
De werkzaamheid op zichzelf laten staan of deze met een enkele klik koppelen aan een project.
Bij een actief abonnement van dezelfde klant en uurcategorie kunnen de geklokte uren van een abonnement worden afgeschreven.
Met één klik een werkbon genereren en downloaden, kies zelf welke informatie er getoond moet worden.
Start een werkklok via de mobiele app om ook op locatie werkzaamheden te registreren en uren te klokken.
Structuur en overzicht aanbrengen in je artikelbestand door een onderverdeling in verschillende groepen.
Al een artikelbestand? Importeer die eenvoudig door onze Excel-template te uploaden in je account.
Zoveel eenheden aanmaken als je wilt in de instellingen van je account en daarna direct toepassen in je artikelbestand.
Bepalen bij hoeveel producten een klant moet afnemen om korting te krijgen en hoe hoog die korting moet zijn.
Voeg prijsafspraken met bepaalde klanten toe en laat dit automatisch verwerkt worden op de factuur.
Aangeven waar een artikel besteld kan worden en indien nodig verschillende leveranciers bij één artikel invoeren.
Afbeeldingen toevoegen aan artikelen zodat klanten gemakkelijk kunnen bestellen aan de hand van je artikelbeheer in hun klantenportal.
Integratie met Administratie: Met enkele muisklikken artikelen uit je bestand toevoegen aan een verkoopfactuur.
Eenvoudig en snel in- en verkoopprijzen updaten door ons Excel-template te uploaden in je account.
Voorraad controleren wanneer je maar wilt met een overzichtelijke lijst van de huidige voorraad en mogelijkheid om aan te passen.
Afzonderlijke artikelen registreren bij inkoop en verkoop met de ondersteuning van serienummers.
Probleemloos registreren welke artikelen samen een ander artikel vormen en ook hier de voorraad van bijhouden.
Artikelen handmatig bijboeken en afboeken op ieder moment en inzien waar de bij- of afboeking op gebaseerd is.
Geef aan wat de minimumvoorraad voor een artikel moet zijn en krijg een melding als de voorraad aangevuld moet worden.
Geef aan wat de ordergrootte is op het moment van bestellen zodat de hoeveelheid automatisch bijgeboekt wordt.
Geef aan wat de aanbevolen voorraad van een artikel is en krijg een melding als de voorraad aangevuld moet worden.
Wanneer er verschillende leveranciers bij een artikel zijn geregistreerd, kiest Workspace bij inkoop automatisch de goedkoopste.
Een artikel met voorraadfunctie op een factuur plaatsen en die versturen zorgt automatisch voor een afboeking.
Professionele offertes opstellen in je eigen huisstijl, met logo, achtergrond, kleurgebruik en indeling.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Direct vanuit je artikelbeheer producten toevoegen aan de offerte of losse regels gebruiken voor incidentele aanvragen.
Na het afronden van de offerte meteen e-mailen aan de klant. Altijd op de hoogte via ‘Verstuurde mail’.
Via het klantenportal of het web kan de klant de offerte bekijken, downloaden, accepteren of weigeren.
Is de klant akkoord, dan kan de offerte online direct geaccepteerd worden en kan de klant daar een handtekening plaatsen.
Met één klik de offerte downloaden en opslaan op je eigen apparaat of print de offerte en verstuur hem per post naar de klant.
Nagenoeg dezelfde aanvraag binnengekregen? Dupliceer met één klik de offerte om deze opnieuw te versturen.
Bespreek de offerte tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Integratie met Administratie: Meteen vanuit de geaccepteerde offerte een factuur genereren die met één klik verstuurd kan worden.
Integratie met Projecten & Uren: Een geaccepteerde offerte met één kik omzetten naar een project.
Worden de producten op de offerte op een order geplaatst, dan zet je de offerte eenvoudig om naar een verkooporder.
Na goedkeuring van de offerte handmatig of automatisch een bevestiging versturen van de opdracht.
In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke offerte toegekend moet worden.
Integratie met Projecten & Uren: Regels van een geaccepteerde offerte direct omzetten in werkzaamheden en uren klokken.
Zelf kiezen welke gegevens er op de pakbon moeten verschijnen en deze direct downloaden en toevoegen aan de verkooporder.
Altijd een overzicht van openstaande verkooporders, leverdata en ruimte voor nieuwe orders in de kalender.
Eenvoudig aangeven welk percentage korting een klant ontvangt bij het plaatsen van een verkooporder.
Integratie met Administratie: Direct vanuit een uit te leveren verkooporder een factuur genereren en (ingepland) versturen.
Eenvoudig en snel vanuit je artikelbestand artikelen toevoegen aan de verkooporder, altijd aanpasbaar in aantal en omschrijving.
Bij het aanmaken van een nieuwe verkooporder wordt automatisch een oplopend ordernummer toegekend.
Met één klik vanuit een verkooporder een bestellijst genereren die te verwerken en te bestellen is via de inkooporders
Klanten met één klik een orderbevestiging sturen met een zelf in te stellen tekst en lay-out, eventueel met bcc.
Orders ontvangen die klanten aan de hand van je artikelbestand via het klantenportal hebben samengesteld.
Lijsten samenstellen (met collega’s) van te bestellen artikelen en sluiten als de inkooporder kan worden gemaakt.
Direct vanuit een gesloten bestellijst een inkooporder genereren die naar de leverancier(s) kan worden gestuurd.
Zelf de leveranciers bepalen waar de order geplaatst moet worden - Workspace kiest automatisch de goedkoopste.
Aangeven wanneer welke levering is binnengekomen en welke artikelen eventueel nog in backorder staan.
Afgeronde inkooporders direct vanuit Workspace e-mailen aan de leverancier met een helder overzicht van de bestelling.
Automatisch bijwerken van de voorraad wanneer een artikel op een verkooporder wordt geplaatst en wordt gefactureerd.
Zoveel verschillende websiteprofielen toevoegen om van elke site de bezoekers te registreren en identificeren.
Bezoekers registreren en identificeren volgens door jou gestelde voorwaarden voor marketing- of analysedoeleinden.
Geïdentificeerde bezoekers direct en eenvoudig omzetten naar leads om in Sales te verwerken.
Bepaal zelf onder welke omstandigheden bezoekers worden geregistreerd, zoals aantal bezochte pagina’s en duur van het bezoek.
Slimme filters in het menu gebruiken om overzichtelijke lijsten te creëren van geregistreerde bezoekers.
Direct vanuit de bezoekerslijst leads op een saleslijst plaatsen en een zelf gekozen workflow doorlopen.
Vanuit Websitebezoekers of handmatig leads toevoegen die salesmedewerkers eenvoudig kunnen opvolgen.
Zoveel saleslijsten aanmaken als je wilt om klanten in te delen naar salesmedewerker of doelgroep.
Zelf bepalen welke stappen er moeten worden doorlopen bij het opvolgen van een lead in Workspace.
Direct bij het openen van een saleslijst een beknopt overzicht zien van de percentuele groei in prospects.
Bekijk de zelf samengestelde saleslijst op de manier die jij wilt: in een lijstweergave of kolomweergave.
Met één klik een lead invoeren door de bedrijfsnaam in de witte balk in te voeren en later de details toe te voegen.
Leads worden automatisch toegevoegd aan het relatiebestand zodat ze altijd eenvoudig terug te vinden zijn.
Aangeven of een lead gewonnen of verloren is met één klik en direct het overzicht laten bijwerken.
Stuur direct vanuit Workspace aan prospects een e-mail met eventuele bijgevoegde offerte of andere bestanden.
Professionele offertes opstellen in je eigen huisstijl, met logo, achtergrond, kleurgebruik en indeling.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Integratie met Handel & Verkoop: Direct vanuit je artikelbeheer producten toevoegen aan de offerte.
Na het afronden van de offerte meteen e-mailen aan de klant. Altijd op de hoogte via ‘Verstuurde mail’.
Via het klantenportal of het web kan de klant de offerte bekijken, downloaden, accepteren of weigeren.
Is de klant akkoord, dan kan de offerte online direct geaccepteerd worden en kan de klant daar een handtekening plaatsen.
Met één klik de offerte downloaden en opslaan op je eigen apparaat of print de offerte en verstuur hem per post naar de klant.
Nagenoeg dezelfde aanvraag binnengekregen? Dupliceer met één klik de offerte om deze opnieuw te versturen.
Bespreek de offerte tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Integratie met Administratie: Meteen vanuit de geaccepteerde offerte een factuur genereren die met één klik verstuurd kan worden.
Integratie met Projecten & Uren: Een geaccepteerde offerte met één kik omzetten naar een project.
Integratie met Handel & Verkoop: Zet de offerte eenvoudig om naar een verkooporder en laat voorraad automatisch bijwerken.
Na goedkeuring van de offerte handmatig of automatisch een bevestiging versturen van de opdracht.
In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke offerte toegekend moet worden.
Integratie met Projecten & Uren: Regels van een geaccepteerde offerte direct omzetten in werkzaamheden en uren klokken.