Workspace Handel & Verkoop

Compleet en toch flexibel ordermanagement.
Een match met jouw onderneming.

Maand gratis proberen
Controle over je artikelen, voorraad en ordersysteem. Zonder stress.
Uitgebreid artikelbeheer
Alle gegevens van een artikel in één overzicht.
Jouw prijsbeleid
Maak prijsafspraken of stel staffelkortingen in.
Compleet ordermanagement
Van offerte tot verkooporder en van inkoop tot voorraadbeheer.
Verkooporders ontvangen
Laat klanten via de klantenportal zelf verkooporders invoeren.
Modern voorraadbeheer
Serienummers, samengestelde artikelen en automatisch bij- of afboeken.
Inkooporders versturen
Plaats vanuit Workspace direct orders bij leveranciers.
Bespaar tijd: chat
Chat met klanten en overleg met collega’s.
Rechten toekennen
Houd de controle: bepaal de rechten van gebruikers.
Ontwikkeld voor
verkoopgedreven organisaties
Overzicht en gemak: Je hele ordermanagement binnen één softwarepakket.
Inkoop
Inkooporders direct versturen naar de leveranciers.
Artikel- en voorraadbeheer
Intelligent voorraadsysteem en online orders ontvangen.
Verkoop
Verkooporders samenstellen, pakbonnen maken en direct factureren.
Geavanceerd voorraad– en artikelbeheer.
Registratie van serienummers

Houd het overzicht door serienummers van artikelen in te voeren.

Voorraadmutaties

Boek zelf af en bij of laat dit automatisch bij in- en verkoop gebeuren.

Voorraadanalyse en inkoopadvies

Versnel je inkoopproces met het automatische advies van Workspace.

Samengestelde artikelen

Geef aan uit welke artikelen een product bestaat en boek samengestelde artikelen in de voorraad.

Diverse leveranciers

Voer meerdere leveranciers in met hun tarieven en bepaal waar ingekocht moet worden.


Jullie prijsbeleid: alle vrijheid
Staffelprijzen
Voer per artikel prijzen in die afhankelijk zijn van de ordergrootte.
Staffelkortingen
Bepaal zelf de afname waarbij de klant een percentage korting krijgt.
Prijsafspraken
Speciale afspraken met klanten? Dat kan. Workspace verwerkt ze automatisch.
Orders stromen van
alle kanten binnen.
Laat klanten hun orders inschieten via het klantenportal of neem ze aan via telefoon of e-mail.
Orders ontvangen via klantenportal

Ideaal: klanten loggen in en plaatsen zelf een bestelling aan de hand van jouw artikelbestand.

Bestellingen zelf invoeren

Krijg je orders op een andere manier binnen, dan registreer je ze eenvoudig en snel in Workspace.

Bestellen
Een beter in- en verkoopproces,
order voor order.
Ontvang orders handmatig of via de portal
Bestellingen ontvangen wordt nog eenvoudiger - handmatig of eenovudig via de portal.
Artikel niet voorradig? Plaats een inkooporder
Direct bestellijsten maken en inkooporders versturen naar door jou gekozen leveranciers.
Genereer een pakbon en lever de order uit
Order compleet? Genereer met één klik een pakbon en markeer de order als ‘Geleverd’.
Factureer direct met het pakket Administratie
Voeg de bestelling met één klik toe aan een factuur of werk met maandfacturen.
Nooit meer ‘nee’ verkopen.
Bestellijsten

Stel met collega’s bestellijsten samen van alle artikelen die ingekocht moeten worden.

Inkooporders

Sluit een bestellijst wanneer deze klaar is en zet de lijst met één klik om naar een inkooporder.

Backorders

Kan een artikel niet direct geleverd worden? Werk dan met backorders en lever uit wanneer het artikel weer voorradig is.

Verwerk ontvangen goederen

Behoud het overzicht door snel en eenvoudig binnengekomen leveringen en pakbonnen te registreren.

Diverse leveranciers

Voer meerdere leveranciers per product in en selecteer er een tijdens de inkoop. Automatisch selecteert Workspace de goedkoopste.


Begin je verkoopproces met een mooie offerte.
Met enkele klikken je offerte vullen.

Voeg binnen enkele ogenblikken alle soorten items uit Workspace toe aan een offerte, afhankelijk van je gekozen pakket.

Jouw offerte, jouw huisstijl

Je offerte is meteen je visitekaartje. Pas de offerte daarom eenvoudig aan je huisstijl aan met je logo, achtergrond en kleurgebruik.

Lang van stof? Geen probleem.

Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.


Altijd flexibel door samen te werken met klant en collega.
Spring snel in op veranderingen met onze communicatiemogelijkheden.
Boekhoudkoppeling

Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB. Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.

Communiceer over vanalles

Workspace biedt krachtige functies die ontwikkeld zijn met uw kantoor in gedachte. Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.

Automatische betalingen

Zet Workspace in als klantenportaal om eenvoudig met uw klant te communiceren en samen te werken. Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect.

Inzage in uw account

Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB. Workspace is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.


Dit pakket bevat 48 functies
Leverancier kiezen

Wanneer er verschillende leveranciers bij een artikel zijn geregistreerd, kiest Workspace bij inkoop automatisch de goedkoopste.

Bestellijst genereren

Met één klik vanuit een verkooporder een bestellijst genereren die te verwerken en te bestellen is via de inkooporders

Bevestiging sturen

Na goedkeuring van de offerte handmatig of automatisch een bevestiging versturen van de opdracht.

Mutaties bij factureren

Een artikel met voorraadfunctie op een factuur plaatsen en die versturen zorgt automatisch voor een afboeking.

Bestellijsten

Lijsten samenstellen (met collega’s) van te bestellen artikelen en sluiten als de inkooporder kan worden gemaakt.

Standaardkortingen

In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke offerte toegekend moet worden.

Leveranciers

Aangeven waar een artikel besteld kan worden en indien nodig verschillende leveranciers bij één artikel invoeren.

Importeren

Al een artikelbestand? Importeer die eenvoudig door onze Excel-template te uploaden in je account.

Eenheden toevoegen

Zoveel eenheden aanmaken als je wilt in de instellingen van je account en daarna direct toepassen in je artikelbestand.

Resterende 39 functies bekijken
Administratie
Je administratie op orde met dit complete pakket.
20 /m
Meer informatie
CRM
Voor de drukke professional die niet van zoeken houdt.
25 /m
Meer informatie
Projecten & Uren
Software waar managers en teamleden van dromen.
30 /m
Meer informatie
Verkoop & Handel
Speciaal ontwikkeld voor handelsondernemingen.
30 /m
Maand proberen
Sales
Laat geen sales opportunity onbenut met onze software.
25 /m
Meer informatie
Breid dit pakket uit met modules
Sales

Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het opvolgen van leads gemakkelijk en overzichtelijk. Bereid je voor op een groei van je klantenbestand!

Afspraken

Met de agenda Workspace bekijk en maak je afspraken met klanten en collega’s met alle details die je maar wilt. Laat ook automatisch de reistijd berekenen en uitnodigingen versturen.

Abonnementen

Niet alleen werkzaamheden maar ook artikelen kunnen ook aan abonnementen worden gekoppeld. Factureren gaat vervolgens in een handomdraai of volledig automatisch.

Heb je een vraag of hulp nodig?
Onze medewerkers helpen je graag verder!

Jacqueline Spruijt Peter van Uffelen Shashy Natoewal