

Houd het overzicht door serienummers van artikelen in te voeren.
Boek zelf af en bij of laat dit automatisch bij in- en verkoop gebeuren.
Versnel je inkoopproces met het automatische advies van Workspace.
Geef aan uit welke artikelen een product bestaat en boek samengestelde artikelen in de voorraad.
Voer meerdere leveranciers in met hun tarieven en bepaal waar ingekocht moet worden.
Ideaal: klanten loggen in en plaatsen zelf een bestelling aan de hand van jouw artikelbestand.
Krijg je orders op een andere manier binnen, dan registreer je ze eenvoudig en snel in Workspace.
Stel met collega’s bestellijsten samen van alle artikelen die ingekocht moeten worden.
Sluit een bestellijst wanneer deze klaar is en zet de lijst met één klik om naar een inkooporder.
Kan een artikel niet direct geleverd worden? Werk dan met backorders en lever uit wanneer het artikel weer voorradig is.
Behoud het overzicht door snel en eenvoudig binnengekomen leveringen en pakbonnen te registreren.
Voer meerdere leveranciers per product in en selecteer er een tijdens de inkoop. Automatisch selecteert Workspace de goedkoopste.
Voeg binnen enkele ogenblikken alle soorten items uit Workspace toe aan een offerte, afhankelijk van je gekozen pakket.
Je offerte is meteen je visitekaartje. Pas de offerte daarom eenvoudig aan je huisstijl aan met je logo, achtergrond en kleurgebruik.
Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.
Een artikel met voorraadfunctie op een factuur plaatsen en die versturen zorgt automatisch voor een afboeking.
Integratie met Administratie: Direct vanuit een uit te leveren verkooporder een factuur genereren en (ingepland) versturen.
Artikelen handmatig bijboeken en afboeken op ieder moment en inzien waar de bij- of afboeking op gebaseerd is.
Integratie met Administratie: Met enkele muisklikken artikelen uit je bestand toevoegen aan een verkoopfactuur.
Voorraad controleren wanneer je maar wilt met een overzichtelijke lijst van de huidige voorraad en mogelijkheid om aan te passen.
Na goedkeuring van de offerte handmatig of automatisch een bevestiging versturen van de opdracht.
Geef aan wat de ordergrootte is op het moment van bestellen zodat de hoeveelheid automatisch bijgeboekt wordt.
Bespreek de offerte tijdens het samenstellen of na het versturen met collega's via onze geavanceerde chatfunctie.
Integratie met Administratie: Meteen vanuit de geaccepteerde offerte een factuur genereren die met één klik verstuurd kan worden.
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het opvolgen van leads gemakkelijk en overzichtelijk. Bereid je voor op een groei van je klantenbestand!
Met de agenda Workspace bekijk en maak je afspraken met klanten en collega’s met alle details die je maar wilt. Laat ook automatisch de reistijd berekenen en uitnodigingen versturen.
Niet alleen werkzaamheden maar ook artikelen kunnen ook aan abonnementen worden gekoppeld. Factureren gaat vervolgens in een handomdraai of volledig automatisch.