Houd het overzicht door serienummers van artikelen in te voeren.
Boek zelf af en bij of laat dit automatisch bij in- en verkoop gebeuren.
Versnel je inkoopproces met het automatische advies van Workspace.
Geef aan uit welke artikelen een product bestaat en boek samengestelde artikelen in de voorraad.
Voer meerdere leveranciers in met hun tarieven en bepaal waar ingekocht moet worden.
Ideaal: klanten loggen in en plaatsen zelf een bestelling aan de hand van jouw artikelbestand.
Krijg je orders op een andere manier binnen, dan registreer je ze eenvoudig en snel in Workspace.
Stel met collega’s bestellijsten samen van alle artikelen die ingekocht moeten worden.
Sluit een bestellijst wanneer deze klaar is en zet de lijst met één klik om naar een inkooporder.
Kan een artikel niet direct geleverd worden? Werk dan met backorders en lever uit wanneer het artikel weer voorradig is.
Behoud het overzicht door snel en eenvoudig binnengekomen leveringen en pakbonnen te registreren.
Voer meerdere leveranciers per product in en selecteer er een tijdens de inkoop. Automatisch selecteert Workspace de goedkoopste.
Voeg binnen enkele ogenblikken alle soorten items uit Workspace toe aan een offerte, afhankelijk van je gekozen pakket.
Je offerte is meteen je visitekaartje. Pas de offerte daarom eenvoudig aan je huisstijl aan met je logo, achtergrond en kleurgebruik.
Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.
Bepalen bij hoeveel producten een klant moet afnemen om korting te krijgen en hoe hoog die korting moet zijn.
Is de klant akkoord, dan kan de offerte online direct geaccepteerd worden en kan de klant daar een handtekening plaatsen.
Afgeronde inkooporders direct vanuit Workspace e-mailen aan de leverancier met een helder overzicht van de bestelling.
Orders ontvangen die klanten aan de hand van je artikelbestand via het klantenportal hebben samengesteld.
Professionele offertes opstellen in je eigen huisstijl, met logo, achtergrond, kleurgebruik en indeling.
Klanten met één klik een orderbevestiging sturen met een zelf in te stellen tekst en lay-out, eventueel met bcc.
In je relatiebestand per klant aangeven hoeveel korting er automatisch bij elke offerte toegekend moet worden.
Voeg prijsafspraken met bepaalde klanten toe en laat dit automatisch verwerkt worden op de factuur.
Via het klantenportal of het web kan de klant de offerte bekijken, downloaden, accepteren of weigeren.
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het opvolgen van leads gemakkelijk en overzichtelijk. Bereid je voor op een groei van je klantenbestand!
Met de agenda Workspace bekijk en maak je afspraken met klanten en collega’s met alle details die je maar wilt. Laat ook automatisch de reistijd berekenen en uitnodigingen versturen.
Niet alleen werkzaamheden maar ook artikelen kunnen ook aan abonnementen worden gekoppeld. Factureren gaat vervolgens in een handomdraai of volledig automatisch.