

Je hebt je logo, kleurstelling en huisstijl zorgvuldig gekozen, dus wil je ook dat je facturen dezelfde herkenbaar hebben. Met Workspace voeg je dit eenvoudig toe aan je facturen.
Steeds dezelfde facturen maken en versturen voor steeds dezelfde producten of diensten kost tijd. Kostbare tijd. Stel terugkerende facturen in en je hebt er geen omkijken meer naar.
Net zo weinig tijd als een kop koffie, beloofden we hierboven. En misschien nog wel minder. Klik aan wat je wil factureren en binnen een mum van tijd is je factuur verzonden.
Factuurnr | 2017-2986 |
---|---|
Factuurdatum | 01-05-2025 |
Vervaldatum | 15-05-2025 |
Totaal excl. BTw | € 399,00 |
---|---|
Totaal excl. BTw | € 399,00 |
Totaal excl. BTw | € 399,00 |
2144
|
588
|
210
|
144
|
Relaties gemaakt
|
Afspraken gepland
|
Leads verwerkt
|
Chats gestart
|
Factuurnr | 2017-2986 |
---|---|
Factuurdatum | 01-05-2025 |
Vervaldatum | 15-05-2025 |
Totaal excl. BTw | € 399,00 |
---|---|
Totaal BTW | € 38,97 |
Totaal incl. BTw | € 482,79 |
Voeg een foto of scan handmatig toe in Workspace.
Stuur facturen direct door naar je eigen account.
Maak met de app een foto van een bon of factuur.
Maak een foto van een bon of inkoopfactuur en laat Workspace deze daarna volledig automatisch inboeken.
Nooit meer een factuur vergeten of te laat versturen: factureren is net zo gemakkelijk als via de webapplicatie.
Krijg je een melding dat een factuur betaald is? Registreer direct de betaling met enkele klikken.
Bij uitstek geschikt voor mobiel gebruik: via onze chatfunctie snel met collega's en klanten communiceren.
Bekijk binnen enkele klikken o.a. de geldstroom per categorie, de openstaande posten en natuurlijk de btw-aangifte.
Benieuwd hoe je medewerkers presteren? Download dan bijvoorbeeld een overzicht van de omzet per gebruiker of per periode.
Geef je boekhouder toegang tot je Workspace-account zodat hij of zij alle benodigde overzichten kan genereren en downloaden.
In- en verkoopfacturen synchroniseren naadloos van en naar het boekhoudpakket. Wijzigt je accountant iets? Dan je zie dat direct terug.
Heeft de accountant een vraag over een boeking of missen er gegevens? Dan zie je dit eenvoudig terug onder ‘Vraagposten’.
Betalingen worden automatisch aan beide kanten verwerkt. Boekt je boekhouder een betaling in? Dit is meteen te zien in Workspace.
Duidelijk overzicht van openstaande facturen met de mogelijkheid direct een herinnering te versturen aan de klant.
Via het klantenportal of het web kan de klant de factuur inzien, downloaden en natuurlijk betalen met iDEAL.
Transacties van alle grote banken kunnen probleemloos worden verwerkt in Workspace met onze uploadfunctie.
Gratis een onbeperkt aantal documenten (in- en verkoopfacturen) laten herkennen of automatisch laten inboeken.
Eenvoudig en op een efficiënte manier de regels overnemen met onze functie waarbij ze altijd in beeld blijven.
Mogelijkheid om te kiezen of de btw per factuurregel berekend moet worden of over het totaalbedrag van de factuur.
Meteen tijdens het inboeken van facturen artikelen toevoegen aan je bestand of de voorraad bijwerken.
Integratie met Projecten & Uren: Direct vanuit een afgerond project een factuur genereren en (ingepland) versturen.
Integratie met CRM: Direct vanuit een geaccepteerde offerte een factuur genereren en versturen naar de klant.
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het opvolgen van leads gemakkelijk en overzichtelijk. Bereid je voor op een groei van je klantenbestand!
Niet alleen werkzaamheden maar ook artikelen kunnen ook aan abonnementen worden gekoppeld. Factureren gaat vervolgens in een handomdraai of volledig automatisch.
Met de agenda Workspace bekijk en maak je afspraken met klanten en collega’s met alle details die je maar wilt. Laat ook automatisch de reistijd berekenen en uitnodigingen versturen.